środa, 21 maja 2014

Nie lękaj się, wypłyń na głębie!!!



Zmęczona wchodzę do domu. Mimo, że zegarek wyświetla godzinę 21,10 wstawiam wodę na kawę. Egzamin, egzamin, egzamin. Tylko ta jedna myśl chodzi mi po głowie. Panika jak upierdliwy komar brzęczy mi w głowie. I po co ? Przecież szybciej się tego nie nauczę!

2 minuty na sprawdzenie poczty. Łyk kawy. Wciskam „ skrzynka odbiorcza”. Wiadomość od Ks. Dyrektora! Na twarzy pojawia mi się szeroki bananowy uśmiech, z którego wystają zabarwione kawą ząbki. Oczy mi się świecą jak latarnie nocą. TAK! TAK!! DOKONUJE SIĘ!!  Otrzymałam bilet lotniczy do Zambii!!  23 września 2014 roku o godzinie 22,45 wyląduję na Czarnym Lądzie. Postawię swoje małe stópki na lotnisku w Lusace! 

Panie Boże, dziękuję za złożoną rezerwację! Dziękuję za zaproszenie!
Dziękuję, że chcesz mnie ugościć wśród ubogich Zambijczyków bogatych w miłość, radość i nadzieję!

 Dziękuję za ten prezent jakim jest lekcja życia, lekcja miłości, lekcja pokory.

 Dziękuję, że wybrałeś mnie na swojego ucznia mimo mojej grzeszności, słabości. 

Nie mówię już nic, TYLKO MNIE POPROWADŹ!!! TOBIE I TYLKO Tobie powierzam mą drogę!!! Z Tobą chcę wypłynąć na głębie oceanów. Ty jesteś moją Siłą, Nadzieją.
 
 „Z Panem Bogiem” – jak to pięknie brzmi!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz